.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هیچ مدیری در دانشگاه آزاد حق استعفا ندارد

به گزارش فارس، جلسه شورای مدیران، مشاوران و رؤسای مناطق دانشگاه آزاد از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز دوشنبه با حضور عبدالله جعفرعلی جاسبی رئیس سابق دانشگاه آزاد در مهمانسرای این دانشگاه برگزار شد.

جلسه شورای مدیران و رؤسای مناطق دانشگاه آزاد شنبه هر هفته برگزار می‌شود اما این جلسه به دلیل همزمانی با ایام اربعین حسینی امروز برگزار شد و خبرها حاکی از آن بود که جاسبی در این جلسه خداحافظی کرده است.

محمدصادق مهدوی معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه آزاد در پاسخ به این سؤال که آیا آقای جاسبی در جلسه شورای مدیران دانشگاه آزاد که امروز برگزار شد، خداحافظی کرده است؟ گفت: آقای جاسبی در این جلسه کلمه خداحافظی را به کار نبرد اما اعلام کرد که نباید برای شما فرقی کند که چه کسی رئیس دانشگاه آزاد می‌شود.

وی افزود:‌ آقای جاسبی در این جلسه خطاب به مدیران، مشاوران و رؤسای مناطق دانشگاه آزاد گفت که چه من رئیس دانشگاه آزاد باشم و یا نباشم باید به خدمت خود در این دانشگاه ادامه دهید.

مهدوی خاطرنشان کرد: آقای جاسبی در این جلسه خاطراتی از مقام معظم رهبری و شهید بهشتی را مطرح کرد و در پایان جلسه اعلام داشت که جلسه بعدی شورای دانشگاه آزاد شنبه هفته آینده تشکیل خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه آزاد در پاسخ به این سؤال که اگر فرهاد دانشجو در جلسه شورای عالی فرهنگی تأیید شود، آیا از نظر شما رئیس قانونی دانشگاه آزاد است؟ گفت: اگر مسئولان نظام آقای فرهاد دانشجو را به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد تأیید کنند، وی رئیس این دانشگاه خواهد بود و نیازی به تأیید بنده ندارند، چون کاره‌ای نیستم که بخواهم این امر را قبول داشته باشم.

وی خبری مبنی بر استعفای دسته‌جمعی مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد را تکذیب کرد و گفت: خطاب به مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اعلام کردیم که همه با قدرت و صمیمیت مانند سابق به کار خود ادامه دهند و هیچ مدیری حق استعفا ندارد.

مهدوی اظهار داشت: هر مدیر و مسئولی که با بنده تماس گرفته به وی اعلام داشتم که حق استعفا ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه آزاد تأکید کرد: آقای جاسبی در این جلسه عنوان کرد، هر تصمیمی که مسئولان نظام بگیرند تابع آن هستیم و دانشگاه آزاد بدون من هم به کار خود ادامه خواهد داد.

براساس این گزارش، جمعی از مدیران ارشد دانشگاه آزاد در جلسه امروز شورای این دانشگاه بحث استعفای دسته‌جمعی خود را مطرح کرده‌اند که با مخالفت جاسبی روبرو شده است، لذا این موضوع از دستور جلسه فوق خارج شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 دي 1390
اگر جاسبی همین باشد که معاونش تعریف کرد وجدانا ادم اهل تقوی است و خدا خیرش دهد.
نا شناس 26 دي 1390
خدا به داد دانشگاه آزاد برسد حالا که قراره افرادی از دولت سکاندار دانشگاه آزاد شوند،من لیسانس و فوق لیسانس خود را از دانشگاه آزاد گرفتم، اگر چه دانشگاه آزاد سرمایه خودش را از شهریه دانشجویان به دست می آورد و شاید درصدی از آنرا صرف دانشگاه و امکاناتش می کرد ولی به نظر من امکانات دانشگاه و امکانات رفاهی دانشجو در سطح خوبی قرار دارد البته وقتی با بعضی از دانشگاه های دولتی مقایسه می شود حتی در سطح بالاتری قرار دارد. اگر بحث تخریب افراد را کنار بگزاریم به نظر باید از این گونه تفکرات مدیریتی استفاده کرد فقط با یک نگاه به گذشته دانشگاه آزاد به اینجا می رسیم که این دانشگاه از 30 سال قبل از یک ساختمان استیجاری در تهران شروع به کار کرده و الان به این همه سرمایه از نظر مالی و علمی رسیده است. دانشگاه آزاد با گردش مالی 1400 میلیارد تومان در سال به اینجا رسیده است و امکانات قابل قبولی در دانشگاه وجود دارد فقط یک سوال دارم وضعیت رفاه در جامعه در چه حد است؟؟ و سوال مهمتر اینکه فروش سالانه نفت ایران چقدر است؟؟ و آیا ما باید در این سطح باشیم؟؟!!!!
به امید سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.